15 decembrie 2009

O poveste trista de iubire....



Te-am pierdut si imi este greu
Unde esti ingerul meu?
Si lacrima tot cade iar
Mai lasat sa sufar dar...
Sufletul mi-e greu si pustiu,
De ce e iubirea asa de grea nu stiu
Si inima se frige
Si focul dragostei se stinge.


E ciata-n ochii lacrimati
Atatia ani nenumarati
Acea iubire moare...
Si tu te pierzi in zare
Mie dor de tine tare rau
Si timpul trece tot mai greu
Si-aud numai tacerea
Si in suflet doar durerea.

Caldura sufletului tau
Deja nu ma mai incalzeste,
Fiorul se topeste,
Incet,incet ma sting si eu
E greu sa crezi ca totul moare
Si tare inima ma doare
Si tot ce a fost s-a spulberat
Eu te pierd usor dar sa stii ca nu te-am uitat.

Nu am crezut in iubirea ta
Acum simt ce-i despartirea
Eu nimic nu mai pot face
Si timpul nu se mai poate intoarce.

Un comentariu:

  1. iubirea e ceva complex ... e ceva ce iti poate da diferite stari insa doar cea adevarata si reciproca iti poate da acea stare de nedescris spre care majoritatea dintre noi tindem. desigur ca tre sa avem si dezamagiri in viata pentru ca daca nu le-am mai avea nu am mai stii ce inseamana cu adevarat iubirea.
    Frumoase versuri! ;)

    RăspundețiȘtergere